..bergochdalbaneliv..

Sitter uppe 04.55 på lördagsmorgonen, har precis sagt upp mig från jobbet , sista arbetsdagen är på Onsdag nästa vecka, känner mig måttligt omotiverad att dra in å jobba 10-15.00 idag..Livet är en liten rollercoaster just nu, humöret svänger hit och dit..en dag kan man vara glad över alla vänner alla härliga resor man gjort i år (turkiet, tyskland och barcelona) , en annan sekund sitter man här själv en lördagsmorgon och undrar vad i helsike som egentligen är meningsfullt med livet.

Det finns mycket som är meningsfullt med livet, jag tror att generellt sätt så tycker människor att det hela tiden måste hända något att man ska må bra folk söker lycka ständigt ..faktum är ju dock att livet inte alltid är roligt , ibland är det väldigt dunkelt och tråkigt speciellt om man är en såpass känslosam person som jag är. Ibland önskar jag att jag inte behövde ha alla dessa okontrollerade känslor som sprutar hit och dit, nu är det ju som faktum att jag lever för tillfället väldigt ohälsosamt, konstig dygnsrytm obekväma arbetstider sluter 21.00 om kvällarna så när man kommer hem håller folk i generellt sätt på att gå och lägga sig..

Mina vänner var ute ikväll jag stanna hemma pga att jag behövde ta det lungt kändes som ett bra beslut förmodligen var det också det..vill mest sova nu så jag kan vakna upp äta nåt riktigt gott sen gå på teamfest( blir då avslutningsfest för min del då jag ska berätta för alla att jag kommer lämna nu efter 1½ år)

Jag tog mig en dusch precis,,älskar att duscha brukar alltid bli otroligt pigg och kreativ efter det..funderar på att börja lära mig spela gitarr tycker att det verkar riktigt roligt samt så älskar jag musik med gitarrer!

peace and love/ Linus




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0