Aluma

Jag stötte på en Alumasäljare utanför hemköp kronprinsen ..gick fram å samtala lite med honom frågade ifall jag fick kolla i hans fina tidning..han svara först nej du kan köpa den istället

då tänkte jag man måste ju ge lite av sig själv..folk vill inte bara köpa för köpandets skulle..dessutom tror jag de hade fått ut sitt budskap bättre ifall de gav lite gratisnummer då och då

så jag gick hem gjorde en skylt:

köp en Aluma så får du en kram och eller dans på köpet ställde mig bredvid honom och vi sålde hela bunten på mindre än 20 minuter=)!

Det blev mycket dans och kramar och vi hade roligt tillsammans=)


Kommentarer
Postat av: David

Är det sant? hur roligt som helst

2010-01-13 @ 21:37:34
Postat av: Linus

yes det var riktigt roligt ..det finns så mycket roligt man kan göra bara man är positiv och lite kreativ..=) idag gick jag ut själv och träffa några sköna typer utanför bodoni drog hem å chilla med dom jag har insett att man kan göra så mycket av sig själv på egen hand..jag låter inget stoppa mig=)!

2010-01-14 @ 02:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0